
Веб-
Дослідницькі / проблемні запитання
- Де “живе” вода? Як вона мандрує?
- Навіщо пити воду? Навіщо вона потрібна людям і природі?
- Якою буває вода?
- Що станеться, якщо її не буде?
- Як берегти воду?
Вам необхідно оволодіти знаннями з теми: «Вода».
Розібратися з наступними питаннями:
1. Хімічний склад води.2. Фізичні властивості води.
3. Вміст води в організмах.
4. Запаси води у природі та їх географічний розподіл.
5. Пам’ять води – чи це можливо?
Виконання цього Веб-
І етап – теоретичний;
ІІ етап – практичний.
ІІІ етап - аналітичний
1. Об`єднайтесь у групи по 5-6 учасників
розподіліться на ролі:
- адміністратор (видає завдання групі)
- детективи (здійснюють пошук інформації)
- дизайнери (обробляють та оформлюють інформацію)
2. Оберіть собі ту тему, яку вам ближча і подобається:
- Хімічний склад води.
- Фізичні властивості води.
- Вміст води в організмах.
- Запаси води у природі та їх географічний розподіл.
- Пам’ять води – чи це можливо?
3. Кожна команда має містити представників усіх ролей;
- Група І "Хіміки" досліджують питання "Хімічний склад води"
- Група ІІ "Фізики" досліджують питання "Фізичні властивості води"
- Група ІІІ "Біологи" досліджують питання "Вміст води в організмах"
- Група ІV "Географи" досліджують питання "Запаси води у природі та їх географічний розподіл"
- Група V "Дослідники"досліджують питання "Пам’ять води – чи це можливо?"
4. Після виконання завдань необхідно обговорити результати роботи в групі і підготувати звіт.
Для предсталення результатів ви можете використовувати:
Для предсталення результатів ви можете використовувати:
- Мультимедійні презентації;
- Схеми, таблиці;
- Ілюстрації;
- Тексти;
- Фрагменти відеороликів;
- Веб-
сторінки .
Порядок роботи
Індивідуальний план - інструкція для учасниква:
1.Ознайомитися з темою і проблемою квесту.
2. Виберіть із запропонованих ролей (вкладка Ролі). Учасники, які виступають в одній і тій же ролі, до етапу підготовки звіту можуть виконувати завдання індивідуально або відразу приступити до роботи в мікрогрупі.
3. Оберить роль та познайомитися з завданнями своєї ролі.
4. Складіть власний список ресурсів для опрацювання.
5. Складіть план пошуку інформації до своїй ролі.
6. Досліджуйте інформаційні ресурси до своїй ролі.
7. Оформіть звіт у вигляді мультимедійної презентації (створення слайдів і презентацій в програмі P.Point), веб-сторінки або буклету (створення в додатку Publisher буклетів).
8. Ознайомитися з критеріями оцінки вашого звіту, залежно від обраної форми представлення (вкладка Критерії оцінки).
9. Обговоріть результати роботи в команді.
10. Підготуйтеся до презентаційного захисту.
Очікуванні результати
По завершеню веб-квесту ви дізнаєтеесь
- Формувати уявлення про розподіл води на Землі.
- Навчити досліджувати властивості води.
- Формувати розуміння значення води для рослин, тварин, людини.
- Виробляти навички економного використання води.
Немає коментарів:
Дописати коментар